Diskuze

Studenty vezl autobus, kterému nefungovaly brzdy a unikalo palivo

Těžko uvěřitelných dvacet závad našli technici Státní technické kontroly na autobusu Bova, který jim přímo ze zájezdu dovezli i s řidičem policisté. Ti ho zastavili na hlavním tahu na Pelhřimovsku. Autobusu nefungovaly brzdy, unikalo palivo, neměl připevněná kola. Vezl studenty na výlet.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zase to odnese řidič, ale kolikrát za to ani nemůže, ok, tak pokutu, ale zákaz řízení je likvidační, protože přijde o obživu, skončí na ÚP na podpoře a stát ho bude muset živit. Proč nezakážou činnost podnikateli, protože ten je zodpovědný za to, že vůbec pustí takový autobus na silnici, jen se snaží ušetřit na servisu, a úplně zbytečně riskuje životy lidí, to je obecné ohrožení!  Já bych teda u takového zaměstnavatele nejezdil, ale někdo nemá jinou možnost.

0 0
možnosti

P94e56t25r 50B81e36n20a

30. 10. 2013 22:38

normalni Karosa :-)

0 0
možnosti

pravda

Těžko říct, jak budou v těhle letech vypadat nové autobusy, ale pravděpovobně nijak. Tak dlouho jezdit nebudou

0 0
možnosti

Jen houšť!!! Jen více takových kontrol!!!

Ale chápu řidiče. Zaměstnavatel mu dá šrot a on to nakonec odnese...

2 0
možnosti

J31a65n 41K37ř67í24ž

30. 10. 2013 20:03

....................já bych mu napařil sto tisíc pokuty,zákaz na deset let řízení čehokoli,včetně koloběžky!

A kromě toho i paragraf obecného ohrožení a pět let v chládku natvrdo.

Pokud nedojde k drastickým trestům takovýchhle(cenzurováno),nic se nezmění!

1 1
možnosti

Tohle mě pěkně vytáčí řidič je zaměstnanec jako každý jiný ale má zodpovědnost za něco co mu nepatří policajti pořád dokola omílají že řidič zodpovídá za vozidlo, ale žádnej zákon vám nemůže nařídit aby ho zaměstnanec z vlastního dotoval a odmítnou jízdu se rovná vyhazovu  jediné řešení přesunout odpovědnost na majitele -provozovatele vozidla  proč má zaměstnanec trpět za to že majitel je lump

0 0
možnosti

víš, co by znamenalo přesunout odpovědnost na majitele, či provozovatele vozidla ? Vlastníky by se staly společnosti se sídlem kdovíkde a prakticky nedohledatelnými.

Řidič se musí rozhodout, zda bude jen riskovat pokutu (pokud tomu chybí jen drobnosti) nebo riskovat zdraví nebo odmítne jet

0 0
možnosti

P61e96t56r 88D30u10b88š49í12k

30. 10. 2013 16:39

a co takhle napsat jake dopravni spolecnosti ten BUS patri?? strach novinaru pana Blabise je videt

0 2
možnosti

NEtahat sem prosím politiku. Takto nebojácní byli odjakživa.

0 0
možnosti

ty 4km jsou teda pěkná blbost :-/

0 0
možnosti
Foto

Ešte aj Ružičková keď trhala fialky dynamitom, tak mala lepší autobus.;-D

0 0
možnosti

To je TEN autobus. Akorát ho po natáčení vrátili vrakoviště a dalších 10 let s ním někdo vozí zájezdy.

0 0
možnosti

T54o63m89á73š 17Š98t36e48c

30. 10. 2013 15:55

Nie je to tak dávno, čo sa autobus po zlomení kardanu zosypal z mostu. Podľa všetkého vzduchová brzda bola už dlhšiu dobu nefuknčkná, alebo funkčná len minimálne a vodič brzdil iba retardérom. Lenže keď praskol kardan, brzdiť retardérom odrazu nešlo a bol… pod mostom. Viz http://auto.idnes.cz/nehoda-autobusu-italie-07k-/automoto.aspx?c=A130802_152149_automoto_fdv .

1 0
možnosti

J41a98n 71K50ř72í27ž

30. 10. 2013 20:06

..............píši výše,jak by se stát měl zachovat vůči takovým "řidičů"!

0 0
možnosti
Foto

Ono v té zprávě mi chybí to hlavní - jakým způsobem brzdy nefungovaly. Podobná akce nás taky potkala a taky jsme neměli funkční brzdy - těžká závada - nefunkční ruční brzda na návěsu, no není se co divit, za dobu existence jsem ji nepoužil, návěs se běžně z kabiny zabrzdí vzduchem ruční brzdou ovládanou z kabiny a nač točit klikou, to bych někde zamomněl odbrzdit, tak na delší dobu dávám klín.... No prostě závada s kterou sme nemohli odjet byla vyřešena jednou ránou kladivem, klikou už šlo točit a policisté byli spokojeni.

0 0
možnosti

...rozdíl brzdných sil na 2.nápravě byl 71%...

0 0
možnosti