- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zase to odnese řidič, ale kolikrát za to ani nemůže, ok, tak pokutu, ale zákaz řízení je likvidační, protože přijde o obživu, skončí na ÚP na podpoře a stát ho bude muset živit. Proč nezakážou činnost podnikateli, protože ten je zodpovědný za to, že vůbec pustí takový autobus na silnici, jen se snaží ušetřit na servisu, a úplně zbytečně riskuje životy lidí, to je obecné ohrožení! Já bych teda u takového zaměstnavatele nejezdil, ale někdo nemá jinou možnost.
pravda
Těžko říct, jak budou v těhle letech vypadat nové autobusy, ale pravděpovobně nijak. Tak dlouho jezdit nebudou
Jen houšť!!! Jen více takových kontrol!!!
Ale chápu řidiče. Zaměstnavatel mu dá šrot a on to nakonec odnese...
....................já bych mu napařil sto tisíc pokuty,zákaz na deset let řízení čehokoli,včetně koloběžky!
A kromě toho i paragraf obecného ohrožení a pět let v chládku natvrdo.
Pokud nedojde k drastickým trestům takovýchhle(cenzurováno),nic se nezmění!
Tohle mě pěkně vytáčí řidič je zaměstnanec jako každý jiný ale má zodpovědnost za něco co mu nepatří policajti pořád dokola omílají že řidič zodpovídá za vozidlo, ale žádnej zákon vám nemůže nařídit aby ho zaměstnanec z vlastního dotoval a odmítnou jízdu se rovná vyhazovu jediné řešení přesunout odpovědnost na majitele -provozovatele vozidla proč má zaměstnanec trpět za to že majitel je lump
víš, co by znamenalo přesunout odpovědnost na majitele, či provozovatele vozidla ? Vlastníky by se staly společnosti se sídlem kdovíkde a prakticky nedohledatelnými.
Řidič se musí rozhodout, zda bude jen riskovat pokutu (pokud tomu chybí jen drobnosti) nebo riskovat zdraví nebo odmítne jet
a co takhle napsat jake dopravni spolecnosti ten BUS patri?? strach novinaru pana Blabise je videt
NEtahat sem prosím politiku. Takto nebojácní byli odjakživa.
ty 4km jsou teda pěkná blbost
Ešte aj Ružičková keď trhala fialky dynamitom, tak mala lepší autobus.
To je TEN autobus. Akorát ho po natáčení vrátili vrakoviště a dalších 10 let s ním někdo vozí zájezdy.
Nie je to tak dávno, čo sa autobus po zlomení kardanu zosypal z mostu. Podľa všetkého vzduchová brzda bola už dlhšiu dobu nefuknčkná, alebo funkčná len minimálne a vodič brzdil iba retardérom. Lenže keď praskol kardan, brzdiť retardérom odrazu nešlo a bol… pod mostom. Viz http://auto.idnes.cz/nehoda-autobusu-italie-07k-/automoto.aspx?c=A130802_152149_automoto_fdv .
..............píši výše,jak by se stát měl zachovat vůči takovým "řidičů"!
Ono v té zprávě mi chybí to hlavní - jakým způsobem brzdy nefungovaly. Podobná akce nás taky potkala a taky jsme neměli funkční brzdy - těžká závada - nefunkční ruční brzda na návěsu, no není se co divit, za dobu existence jsem ji nepoužil, návěs se běžně z kabiny zabrzdí vzduchem ruční brzdou ovládanou z kabiny a nač točit klikou, to bych někde zamomněl odbrzdit, tak na delší dobu dávám klín.... No prostě závada s kterou sme nemohli odjet byla vyřešena jednou ránou kladivem, klikou už šlo točit a policisté byli spokojeni.
...rozdíl brzdných sil na 2.nápravě byl 71%...