Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V hlavách odborníků se rodí plán na železnici z Třebíče na Znojmo

Jedna trať vede z Jihlavy na Brno, druhá z Jihlavy na Znojmo. Nově by se mohly obě v Třebíči propojit. Počítá s tím koncepce rychlých spojení na železnici. Je to však daleká budoucnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M65i56l37a19n 87K98o25i38š 4747322881260

Před 25 roky tady denně jezdilo až 12 manipulačních nákladních vlaků denně a 4 nákladní rychlíky. A zvládalo se to i na jednokolejné trati.

Dnes tu projede sotva jeden manipulační nákladní vlak denně, tak není problém ho "protlačit" po jednokolejce....

0/0
6.6.2013 11:03

T95o31m56á48š 37Z33a20h44á85l31k69a 7560952107770

No, před stopadesáti lety by na to hopli a bylo bylo by to hned postavené. Holt, dnes je asi příliš mnoho úředníků.

0/0
6.6.2013 10:40

M20i52r39o88s67l65a85v 25J35e10ž82e45k 8971236322878

Zajímalo by mě, jestli byla před 150 lety stavba železnice na tehdejší poměry tak drahá jako dnes...

0/0
12.8.2013 17:54

M22i97l25a32n 33K97o10i26š 4887372251250

Hlavním problémem tarti č.240 (Brno-Jihlava) je max. povolená rychlost. Na polovině trati se vlaky courají šedesátkou a ani zbytek není kdovíjak rychlý. Prvně je tedy potřeba trať výrazně zrychlit. Teprve pak se může uvažovat o čemkoliv jiném.

Přímé spojení Třebíč-Znojmo by bylo žádoucí, ale tohle je hodně vzdálená hudba budoucnosti a většina z nás se toho nedožije. Nejsou na to peníze a min. příštích 40 let ani nebudou. Není to priorita min. dopravy.

+5/0
5.6.2013 15:10

O65t78a 26S65u57k 5204568728884

To je plán do hóóóóóóóóódně vzdálené budoucnosti. ;-)

+3/0
5.6.2013 11:55

R16o63s25t22i85s58l34a15v 45C97a46h69a 8985461580952

Zajimalo by mne, jak souvisi elektrifikace s rychlosti spojeni. Hlavnim problemem trati je jednokolejnost, tj. nutnost mijeni vlaku ve stanicich. Dalsim problemem je velke mnozstvi zastavek a omezena rychlost na nekterych usecich trati.

+5/0
5.6.2013 11:28

M83i87l82a37n 24K32o88i49š 4307672241530

Dvoukolejka nic neřeší, pokud se na ní pojede šedesátkou. Navíc na trati 240 je relativně nízká frekvence vlaků, takže to tady s tím křižováním není až tak zlé.

0/0
5.6.2013 19:25

Z20d56e91n59ě16k 75J35o49n90á27š 9871989636550

no ráno tudy protlačit náklad je celkem problém

+1/0
5.6.2013 21:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.