Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihlavské letiště v Henčově má šanci, kraj oprášil plán zpevněné dráhy

Hejtmanství se vrátí k téměř deset let starým plánům zabývajícím se rozvojem jihlavského letiště. Kraj Vysočina jako jediný dosud nemá zpevněnou přistávací dráhu. To by se v budoucnu mohlo změnit. Vedení kraje by si tím chtělo pomoci k přílivu nových investorů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M73a73r48t77i38n 39M12u11s34i93l 4560551263191

Stotisícové Krajské město LIBEREC - NEMÁ - zpevněnou přistávací dráhu!! Jihlava tedy není jediná, to je nesmysl. A mám pocit, že s Ústím n. Labem je to podobné - také nemá.

  Jen dodám, že na letišti v Liberci byla a je jenom tráva. Býv. vojenské letiště Hradčany sice má dráhu dlouhou 2,5 km a leží v Lbc-kém kraji, ale od města vzdálené 40 km a bezmála hodinu jízda. To už to má Liberec blíž do Mnichova Hradiště, kde je také zpevněná dráha. A po zkušenosti z Libe dost silně pochybuji, že město či kraj bude někdy mít na stavbu dráhy. Ono stačí, jak tady kraj horko těžko vytáhne 2-3 mil., na provoz "celníků" pro statut mezinárodního letiště. Nedělám si o Jihlavě iluze.

+1/0
22.2.2013 7:13

V94á87c61l66a97v 45R48o76d 9769373736699

Pan Joukl si zase přihřívá populistickou polívčičku?!:-/

+1/0
22.2.2013 6:51

O96t12a 27S34u39k 5874528948554

... a teď tu O Červené Karkulce ;-D

0/0
21.2.2013 19:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.