Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Omšelé třebíčské nádraží se má změnit v moderní dopravní terminál

Další město se přidává k současné módě budování terminálů hromadné dopravy. Za zhruba 60 milionů ho chce mít i Třebíč. V druhém největším městě Vysočiny mají cestující na dnešním nádraží pocit, že jsou na venkově. Pokud město dostane dotaci, mělo by se to změnit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M41a70r18e45k 29K91o35s45t18e48l88e41c62k46ý 6823796518

Namísto přivítání aktivit a alespoň trochy pozitivního rozvoje - obavy malého českého člověka, že klesnou ceny pozemků a bude binec...:-(

Možná taky, že žádný terminál nebude, protože příští rok nebudou už skoro žádné peníze...

A taky ČD zruší výpravčí a v noci prázdná, byť zrekonstruovaná budova se stane útočištěm bezdomovců a různých živlů a brzy bude vypadat hůř než před rekonstrukcí, slušní lidé se terminálu budou zdaleka vyhýbat zejména v noci. A obavy lidí se tak naplní zcela, ale to vše nikoliv kvůli výstavbě terminálu, ale kvůli nesmyslnému "šetření" státních ČD.

+1/0
15.11.2012 9:06
Foto

Z89b65y80n34ě67k 88M10e41l73i32c80h97a87r 9785717175909

a k čemu to celé bude? vymalovaný terminál na trati, kterou odnes čas...

0/−1
15.11.2012 8:57

Z52d88e96ň47k90a 91V92e78s36e25l69á 8929665657830

Trať, kterou odnes čas? Víte Vy vůbec, že to je trať spojující Brno, Jihlavu, ČB až Plzeň? Že tam jezdí rychlíky Brno-ČB/Plzeň? A že v Třebíči zastavují? Asi nevíte, jinak byste nenapsal to, co jste napsal... Rv

+4/−1
15.11.2012 11:27

M46i54l71a85n 12K42o60i71š 4307662571830

Trať sice spojuje velká města, jezdí tady rychlíky, ale trať je na dnešní poměry velmi pomalá ( na většině trati se jezdí jen 60 km/h) a špatně udržovaná, zastaralá...

0/0
15.11.2012 15:35

Z43d92e28ň51k50a 49V70e53s13e53l36á 8309725247670

Ale rozhodně ji neodnes čas.

+1/0
15.11.2012 17:26

M82i52l54a69n 86K30o47i47š 4257572141590

Pokud ji čas neodnesl, tak ji co nevidět odnese. Trať se měla už dávno elektrifikovat a měly se odstranit pomalé jízdy. Jenže tato modernizace se neustále odkládá na neurčito a už přestávám věřit tomu, že se v příštích 30 letech vůbec udělá. A bez tohoto je stavba terminálu prakticky k ničemu, protože vlakem tady jezdí čím dál míň lidí a vlaky jsou již dnes poloprázdné. Při tomto trendu bude tato trať za pár let silně ztrátová a bude zrušena.

0/−1
15.11.2012 18:15

Z18d94e77ň95k49a 51V31e35s33e71l43á 8729935517250

Co jsem měla možnost vypozorovat ohledně obsazenosti vlaků o prázdninách, tak to nebylo zase tak mizerné - bylo vidět, že jezdí spousta pracujících lidí, lidí s velkými bágly apod. (tedy těch, co by tama jeli fakt jenom o prázdninách) bylo oproti nim minimum...

0/0
15.11.2012 18:20

M62i11l26a26n 25K22o23i34š 4157182521330

Já pamatuju dobu, kdy přijel osobní vlak s 5 vagony narvanými tak, že mnohdy nebylo ani kam stoupnout. A dneska? Přijede vlak se 3 poloprázdnými vagóny.

0/0
15.11.2012 18:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.