Diskuze

Obchvat přestává být obchvatem. Brod by na něj chtěl napojit sídliště

Severovýchodní obchvat Havlíčkova Brodu se měl stát základem pro nový obchvat města v severojižním směru. Ale devět let stará část stále více slouží jako vnitroměstská komunikace, už teď je na ní šest křižovatek. A dost možná na ní přibude další, radnice uvažuje o napojení sídliště Žižkov.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

vrubozubec

7. 9. 2012 21:38
Obchvat HB

že obchvat nebude obchvatem věděli snad všichni předem (jen

bohužel na radnici nikdo)-už jen proto že obchvat, který vede městem není

obchvat a nová křižovatka nic nevyřeší - pro Žižkov nejlepší řešení, o kterém

vědí všichni ze Žižkova (ale jak je vidět tak na radnici opět nikdo) je

předělání křižovatky v Kyjovské (rozšíření a odbočovací pruh)

0 0
možnosti
JH

Apatsche

7. 9. 2012 21:31
Na co studie ?

U tzv. obchvatu ústí asi10m daleko silnice ze satelitu.Stačí napojit a označit.Fakt děsnej problém.;-D

0 0
možnosti
C

chechtin

7. 9. 2012 9:42
Obchvat v HB

Když tento obchvat v HB postavili, tak ho stejně nikdo ze znalých místních poměrů neužíval (možná ve špičce). Ve směru z Pelhřimova nebo Jihlavy na Pardubice a Svitavy se stejně vždy vyplatilo jet skrz centrum. Bylo to výrazně rychlejší a kratší. Tento obchvat nikdy obchvatem nebyl. Cestou k obchvatu se musí jet velkou část stejně 50 km/h, navíc je tu několik semaforů. Skrz centrum jede řidič po hlavní silnici, pouze dvakrát se projede po kruhovém objezdu, jediné zdržení mohou znamenat chodci v centru. Pokud začnou přibývat na obchvatu křižovatky, úsek s rychlostí 70 km/h se jistě přemění na běžnou městskou komunikaci s rychlostí 50 km/h, čímž ztratí smysl úplně.

0 0
možnosti
HJ

Leto_II

7. 9. 2012 7:19
to je tak, když se řeší důsledky a ne příčiny

takhle to totiž dopadne se všema slavnejma obchvatama. město brečí, že je tma moc aut a potřebuje obchvat, auta začnou jezdit po obchvatu, provozovny z města brečí že jsou auta pryč a a přestěhují se k obchvatu, u obchvatu se vybuduje sídliště a satelit s výbornou dopravní obslužností a za pět let lidi začnou brečet, že jim kolem jezdí moc aut, příjdou občanští aktivisté a začnou se dožadovat obchvatu obchvatu... samozřejmě že obchvat sice chtějí, ale ani jednu z deseti variant neschvalují kvůli (bobrům, ptákům, žábám, pampeliškám, vzácné jedli, pidinožkám a slimákům) varianta tunelu je mnohonásobně dražší a navíc se zjistilo že tunely ničí přirozené životní prostředí pro žížaly a krtky...

takže stát by měl přijít s jasným pravidlem: postavil/koupil/zdědil/obýváš dům/byt u hlavní silnice? tak trp nebo si postav nový... stejné pravidlo i pro obyvatele záplavových území. koupit si pozemek "zadarmo" a pak ho chtít po někom jiném zhodnotit.. to snad ne...

0 0
možnosti