Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Obchvat přestává být obchvatem. Brod by na něj chtěl napojit sídliště

Severovýchodní obchvat Havlíčkova Brodu se měl stát základem pro nový obchvat města v severojižním směru. Ale devět let stará část stále více slouží jako vnitroměstská komunikace, už teď je na ní šest křižovatek. A dost možná na ní přibude další, radnice uvažuje o napojení sídliště Žižkov.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vrubozubec

Obchvat HB

že obchvat nebude obchvatem věděli snad všichni předem (jen

bohužel na radnici nikdo)-už jen proto že obchvat, který vede městem není

obchvat a nová křižovatka nic nevyřeší - pro Žižkov nejlepší řešení, o kterém

vědí všichni ze Žižkova (ale jak je vidět tak na radnici opět nikdo) je

předělání křižovatky v Kyjovské (rozšíření a odbočovací pruh)

0/0
7.9.2012 21:38

Apatsche

Na co studie ?

U tzv. obchvatu ústí asi10m daleko silnice ze satelitu.Stačí napojit a označit.Fakt děsnej problém.;-D

0/0
7.9.2012 21:31

chechtin

Obchvat v HB

Když tento obchvat v HB postavili, tak ho stejně nikdo ze znalých místních poměrů neužíval (možná ve špičce). Ve směru z Pelhřimova nebo Jihlavy na Pardubice a Svitavy se stejně vždy vyplatilo jet skrz centrum. Bylo to výrazně rychlejší a kratší. Tento obchvat nikdy obchvatem nebyl. Cestou k obchvatu se musí jet velkou část stejně 50 km/h, navíc je tu několik semaforů. Skrz centrum jede řidič po hlavní silnici, pouze dvakrát se projede po kruhovém objezdu, jediné zdržení mohou znamenat chodci v centru. Pokud začnou přibývat na obchvatu křižovatky, úsek s rychlostí 70 km/h se jistě přemění na běžnou městskou komunikaci s rychlostí 50 km/h, čímž ztratí smysl úplně.

0/0
7.9.2012 9:42

Leto_II

to je tak, když se řeší důsledky a ne příčiny

takhle to totiž dopadne se všema slavnejma obchvatama. město brečí, že je tma moc aut a potřebuje obchvat, auta začnou jezdit po obchvatu, provozovny z města brečí že jsou auta pryč a a přestěhují se k obchvatu, u obchvatu se vybuduje sídliště a satelit s výbornou dopravní obslužností a za pět let lidi začnou brečet, že jim kolem jezdí moc aut, příjdou občanští aktivisté a začnou se dožadovat obchvatu obchvatu... samozřejmě že obchvat sice chtějí, ale ani jednu z deseti variant neschvalují kvůli (bobrům, ptákům, žábám, pampeliškám, vzácné jedli, pidinožkám a slimákům) varianta tunelu je mnohonásobně dražší a navíc se zjistilo že tunely ničí přirozené životní prostředí pro žížaly a krtky...

takže stát by měl přijít s jasným pravidlem: postavil/koupil/zdědil/obýváš dům/byt u hlavní silnice? tak trp nebo si postav nový... stejné pravidlo i pro obyvatele záplavových území. koupit si pozemek "zadarmo" a pak ho chtít po někom jiném zhodnotit.. to snad ne...

0/0
7.9.2012 7:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.