Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Železniční trať do Polné nemůže chátrat, rozhodl drážní úřad

Vlakové spoje z Jihlavy na zářijovou Mrkvancovou pouť jsou sice v jízdním řádu, ale vypadá to, že cestující se do Polné přes Dobronín po kolejích nedostanou. K opravě tří kilometrů trati není vůle.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

občan 987

Nesmysl

Celé je to nesmysl. Opravit trať za 10 mega, aby tam jednou za rok dojel motoráček poctivého nostalgika, který nechce platit zvýšenou platbu a tak SŽDC "vydělá" stěží pár tisícovek? Trochu drahý luxus. 60 vozů za rok? Není tam překlep a nemělo to být za měsíc? 60 vozů za rok je jeden, max dva vozy za týden. Myslím, že to bez problému přežijí, když tam jednou týdně projede kamion se dřevem. A že by se to mělo opravit a pak by se MOŽNÁ někdo přidal? Nebo možná taky ne? Problém je, že tu trať je potřeba po opravě udržovat, což stojí taky hromadu peněz.

Peníze jsou potřeba úplně někde jinde, než na udržování lokálek, kam párkrát do roka dojede "nostalgický" motorák. Za stavu, kdy se hroutí koridory (viz trať do Berouna nebo Nymburka), je to nesmysl, ať se to panu B.A. sebevíc nelíbí. Tak bohatý stát ještě nejsme.

0/0
20.7.2012 14:06

Leinad

úkol SŽDC

Nepletou si tamní manažeři s.o. a a.s.?

0/0
17.7.2012 13:52

papazian

Kapitalistický stát Čechystán nefunguje!

Funguje ještě hůř než socialistické Československo! Smutné vysvědčení pro stávající pravicovou dobu!

0/0
17.7.2012 10:08

Leinad

Re: Kapitalistický stát Čechystán nefunguje!

Co je na současné době pravicového?

0/0
17.7.2012 13:51

atul

selhání státu

Jsem tu svědky fatálního selhávání státu jako majitele dopravní cesty. Podpora malým regionům? Kdeže! Důležité jsou investice do krajských pašalíků a do velkoměsta Prahy... Opravit tři kilometry tratě vedoucí do nějakého městečka na pomezí Čech a Moravy totiž stát zruinuje, že..:-/.

+2/−1
17.7.2012 9:17

-joe--

Kdyby SŽDC neplatili spoustu předražených zakázek...

... tak by se těch potřebných 10 milionů jistě někde našlo. Rv

Jenže nějaká efektivita patrně vůbec není cílem, hlavně aby si každý dobře nahrabal RvRvRv

+1/−1
17.7.2012 9:03

Ruler

nemůže chátrat

ale chátrá.... škoda každých kolejí, kde by mohly jezdit vlaky...

+1/−1
17.7.2012 8:50

wrah

Re: nemůže chátrat

Jsou místa, kde o to není zájem, tam opravdu není důvod udržovat trať v provozuschopném stavu. Ale tady zájem je..A jak říkají, tak by jej měli nejen cestující, ale i místní firmy.

0/0
17.7.2012 18:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.