- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
budou moci začít opravovat to, co opraví letos
tak z kriminálu nevylezou
nemáte pravdu, např úsek dálnice za Karlsruhe směrem na Basilej, se rekonstruoval 8 let (rozšíření na 3 pruhy), podobně dálnice mezi Wurzburgem a Frankfurtem se rekonstruovala za plného provozu skoro 9 let a ještě není hotovo...... a to je jen to co osobně znám.
Hlavne zachovat ty rychlovky-vyjezdy a najezdy specificke pro Neschopakov.A uz budete na mape dospelich zemi.
proc s tim vubec zacinaji.. At si radeji nejdriv nasetri z nasich dani a opravi to najednou a za chvili...absolutne mi unika smysl.
Nikde jsem se nedocetl jednu dulezitou vec. Jestlize se do roku 2050 pocita s rozsirenim dalnice D1 na 3 standardni pruhy...zajimalo by me, jestli se tedy v dnesni dobe jiz s timto pocita pri prestavbe mostu a nadjezdu. Ma k tomu nekdo nejake relevantni info/odkaz? Ja jen tise doufam, ze ano...a ne ze se budou veskere nadjezdy za 20-30 let bourat a stavet znovu.
dálnice se rozšiřuje o 3/4 metru, bude to trvat 10 let.
.
Ale plánuje se, že za 30 let se bude rozšiřovat o 1 pruh.
Proš se to neudělá najednou?
Ještě že autem nejezdím a tyhle problémy mně jsou putna.
Na to, abych jezdil autem, jsem příliš pohodlný.
To jste nečet? Vlaky se budou rušit, když teď bude lepší dálnice.
znamená to, že v tom kterém úseku nepůjde přejet dálnici, protože nebude kudy? nebo to bude mít nějakou koncepci...? / no já vím, že na spoustě míst se D1 podjíždí :)
Dělá to na mě pocit že mosty jsou už teď stavěny jako páry a tudíž bude možné vždy jeden zbourat a na druhém (druhá polovice) zachovat provoz.Je li to tak,tak to při stavbě bylo velmi prozíravé.