- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Malé, milé, jednoduché, neotravující samoúčelnou moderností.
Po půlnoci jít tichými městem o několik ulic dál k zaparkovanému autu...
.
Ale asi je to nevyhnutelné. Za pár let bude autobus Student Agency zajíždět až ke žlutému vlaku; v autobusu v televizi Kameňák I, ve vlaku dvojka.
Bez obav, tady se dalších 20-30 let nic nezmění...
Hezká představa, ale realizace se většina z nás stejně nedožije.
1. Aby to celé mělo smysl, je nutné nejdřív modernizovat, výrazně zrychlit a elektrifikovat trať Brono-Třebíč-Jihlava. O tom se mluví už téměř 40 let, neustále se to odkládá, takže si počkámě ještě dalších 40 let a pak trať zrušíme jako neefektivní (možná ještě dřív ji zruší).
2. Na tak rozsáhlou přestavbu vlak. nádraží nemá město peníze ani s Evropskými dotacemi. Takže ani toto se neuskuteční. Vždyť o tom sdružení Metropolis mluvilo už před 10 lety a od té doby se neudělalo vůbec nic.
3. V Třebíči se za posledních 22 let nevybudovalo vůbec nic nového Pouze se dokončily některé stavby z dob socialismu.
potřebujeme škemrat o nějaké dotace. Jako bychom byli nějaké stádo nesvéprávných blbů. Naši předkové žádné dotace nepotřebovali, přesto vybudovali velké věci. Nehledě na to, že nás EU a její výmysly stojí víc než kolik laskavě dostaneme zpátky. Je to podvod
Z historie víme, že je to pořád stejné. Naši předkové vůbec nebyli svatoušci. A často ke svým dílům, které nyní obdivujeme, používali otroky a masivní biče... Jsem pro dotace!