- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přestaňte prosím děsit lidi! O žádný obchvat se nejedná – ten by musel mít jiné parametry. Jedná o prostou místní komunikaci (sice třídy B, ale pořád jen místní komunikaci). Sběrná komunikace (třída B) má za úkol sbírat dopravu z bočních ulic - v případě rodinných domků v lokalitě Rantířovké ulice to jsou ulice Jasmínová, Šípková a Trnková. Komunikace „Buková“ tvoří základní komunikační systém Jihlavy. Neděje se nic světoborného, jen je snahou rozšířit starou „tankovou cestu“ na parametry normální místní komunikace tak, jak je tomu kdekoliv nejen v Jihlavě ale i v republice.
To je zase duchaplný novinový článek se spustou nepřesností a bez znalosti věcí.
1.- nejedná se o obchvat, ale o komunikační napojení jihlavských čtvrtí na páteřní komunikaci
2.- jaképak satelitní městečko? Je to nerozsáhlá zástavba rodinnými domy, někdy v budoucnu možná čtrť (nebo tam snad autor našel nějaké městotvorné prvky?)
3.- je-li komunikace 6m široká a "obchvat" je jednou tak široký, pak je široký také 6m. Má-li snad mít šířku 12m, pak je DVAKRÁT širší. Doporučuji autorovi zopakovat si elementární aritmetiku.
Zajímalo by mne, kde za sídlištěm by chtěli zlepšovatelé novou komunikaci vést. Podívejte se do mapy, seznamte se s morfologii terénu a zjistěte, přes jaké a čí pozemky by komunikace vedla....
Z matematického pohledu máte pravdu, z jazykovědného pohledu je ale situace jiná, jakkoli se to technikům a matematikům i mnoha dalším nebude zdát. Spojení „jednou tolik“ je po celá staletí zažité a znamená „opakované množství původní hodnoty“.
No, ale to je trochu mimo.
Hlavní je, že místní radní byly na učení v Kocourkově... City park - těžká kontroverze... Nový "zimáček" - přehuštěné centrum, kde není kde zaparkovat? No a? Zastavíme to ještě víc, zaparkuje tam přeci o 10 aut víc než před tím.
Triangl - obří budova před řadovými domky, vezme světlo, výhled, atd. dokonce pár set metrů (z druhé strany) od napojení na plánovaný "obchvat" - tzn. navýšení dopravy. Obchodní centrum u nemocnice. příjezd opět po ulici - silnici Vrchlického, tzn. přes napojení ulice s "obchvatem" a tzn. další navýšení dopravy.
30km/h? To by tady musel být samý reterdér. Už teď se po ulici Vrchlického jezdí hooodně přes 50. Jediné nešťastné řešení pro tuto lokalitu je p. Lakomý....
Sice se mě to přímo netýká, ale fascinujem mě logika zástupce radnice p. Lakomého - místo, aby se staral o lidi, díky kterým si sedí na teplém a dobře placeném místečku, tak plánuje objízdnou trasu města obytnými čtvrtěmi(zřejmě proto, že tam sám nebydlí). Vést obchvat obyčejnou 6m širokou silnicí a rychlostí 30 km může jenom člověk s narušenou logikou a psychikou. Fascinuje mě úvaha, že silnici nejde rozšířit a přitom se uvažuje, že se kolem ní vybudují protihluková opatření. Přeji Vám hodně úspěchů v boji o zdravý rozum. A chtěl bych Vám poradit - podle nového stavebního zákona, pokud okolní stavby(ve vašem případě neplánovaný obchvat) sníží hodnotu vaší nemovitosti jste oprávněni žádat o náhradu způsobené škody(zdraví, hodnota nemovitosti atd.)