- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dusledek toho jak se bezmozkovite privatizovalo, zrovna autobusova nadrazi by mela byt obecni
byl sem několikrát na aut. nádraží v Jihlavě a je to hodně velká tragedie, jedno z těch, co vypadají stále stejně jako v roce 1980, povrch kočičí hlavy. SA by si měla najít jiný stání v Jihlavě, což by neměl být problém, protože jim de facto stačí jedna zastávka, a pokud za to chcou 63 tisíc měsíčně, tak si myslím, že nabídek s polovičním nájmem by bylo dost a dost. Forza Student Agency, konkurs for ICOM
Tak me se treba kocici hlavy libi, i kdyz asi prakticke nejsou Myslim, ze je v planu to nadrazi prestehovat a sestehovat s vlakovym, v tom pripade asi nechteji investovat do rekonstrukce
Vic mi vadi, ze se tam temer neda koupit zadne obcerstveni - a v obdobich, kdy ano, je to tak pochybna kvalita, ze se od toho radeji upusti..
I ta reorganizace stani je naprd, driv jezdily vsechny dalkove autobusy z tech krajnich, dneska to do Prahy jezdi ze vsech ctyr koncu autobusaku..
Pokud si navíc modrá firma zařídila podnikání tak, že každá faktura po splatnosti putuje spřátelené pražské advokátní kanceláři, která ji patřičně navýší, budou za chvilku jihlavané chodit pěšky.