- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vážení diskutující a především pane redaktore,
Pakliže nemám dostatek relevantních informací, tak nepíšu články, které výrazně zkreslují skutečný chod událostí v případě rekonstrukce vodovodů a kanalizací na území Jihlavy. Rozhovor s panem Vlachem je k pláči. To právě SVAK a pan Vlach jsou (byli) žábou na prameni rozvoje vodovodů a kanalizací v Jihlavě. SVAK se nám, jihlavákům, nevyplácí a je více než dobrým rozhodnutím ze svazku vystoupit. Dost bylo SVAKu a VASky (bílý kůň). Pouze Jihlavu odírali. Teď bude mít Jihlava mnohem větší kontrolu nad hospodařením. Vždyť nebyli ani schopni Jihlavě dát peníze, které jí patří. Celkový problém je ale samozřejmě mnohem hlubší. A co se výběrovka týče, tak i to je dobře jak to dopadlo. Mimochodem, jedním z hlavních viníků je antimonopolní úřad. Navíc historie výběrového řízení (VR), a to především stanovení vítěze VR, je více než podivné. Stačí jedno slovo = Syner...
tohle je snad možný fakt jenom v Jihlavě. Dobře jsme si zvolili zástupce na radnici, je vidět, že pracují pro občany. O volbách jim to vrátíme.
Kdyby mlade či udelali losovacku, a s tím ma Syner zkušenosti, mohli mít 250 mega v kapse
Ani se nedivim , u nas v Jihlave neni moc veci v poradku
tam cpe EU miliardy horem dolem na tisíce kilometrů silnic a jak toho využívaj. Kdyby nebyly rumuni v unii, tak se tam pořád jezdí po polňáčkách. Skoro mám pocit, že EU ani neví na co přesně přispívá. Kdo byl v pohoří Apuseni letos a jel do Padiše, tak si nemohl nevšimnout, že je tam ve výstavbě už čtvrtým rokem dalo by se říci až čtyřproudová dálnice, kde je frekvence provozu dvacet aut denně a úsek má na délku přes 50 km, to nemluvím o mohutných betonových opěrných zdech v převážné délce.