Diskuze

Jihlava přijde o čtvrtmiliardovou dotaci. Nyní pátrá, kdo za to může

Nedokázali včas vybrat stavební firmu, která opraví stoky. Kvůli tomu teď Jihlava přijde o čtvrt miliardy korun. Tyto peníze na projekt přislíbil Brusel. Za eura se ale do země kopat nebude, místo toho se začíná s hledáním viníka.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Michal.Z

30. 8. 2011 10:35
Skutečný stav

Vážení diskutující a především pane redaktore,

Pakliže nemám dostatek relevantních informací, tak nepíšu články, které výrazně zkreslují skutečný chod událostí v případě rekonstrukce vodovodů a kanalizací na území Jihlavy. Rozhovor s panem Vlachem je k pláči. To právě SVAK a pan Vlach jsou (byli) žábou na prameni rozvoje vodovodů a kanalizací v Jihlavě. SVAK se nám, jihlavákům, nevyplácí a je více než dobrým rozhodnutím ze svazku vystoupit. Dost bylo SVAKu a VASky (bílý kůň). Pouze Jihlavu odírali. Teď bude mít Jihlava mnohem větší kontrolu nad hospodařením. Vždyť nebyli ani schopni Jihlavě dát peníze, které jí patří. Celkový problém je ale samozřejmě mnohem hlubší. A co se výběrovka týče, tak i to je dobře jak to dopadlo. Mimochodem, jedním z hlavních viníků je antimonopolní úřad. Navíc historie výběrového řízení (VR), a to především stanovení vítěze VR, je více než podivné. Stačí jedno slovo = Syner...

0 0
možnosti
RR

dannycool

30. 8. 2011 7:55
Jó Jihlava

tohle je snad možný fakt jenom v Jihlavě. Dobře jsme si zvolili zástupce na radnici, je vidět, že pracují pro občany. O volbách jim to vrátíme.;-€[>-]

0 0
možnosti
B

BlackMax

30. 8. 2011 0:18
Losovacka

Kdyby mlade či udelali losovacku, a s tím ma Syner zkušenosti, mohli mít 250 mega v kapse

0 0
možnosti
LH

Karficek

29. 8. 2011 19:18
HAHAHA

Ani se nedivim , u nas v Jihlave neni moc veci v poradku :-P

0 0
možnosti
OK

you.can

29. 8. 2011 16:51
Měli bychom si vzít příklad z Rumunska

tam cpe EU miliardy horem dolem na tisíce kilometrů silnic a jak toho využívaj. Kdyby nebyly rumuni v unii, tak se tam pořád jezdí po polňáčkách. Skoro mám pocit, že EU ani neví na co přesně přispívá. Kdo byl v pohoří Apuseni letos a jel do Padiše, tak si nemohl nevšimnout, že je tam ve výstavbě už čtvrtým rokem dalo by se říci až čtyřproudová dálnice, kde je frekvence provozu dvacet aut denně a úsek má na délku přes 50 km, to nemluvím o mohutných betonových opěrných zdech v převážné délce.

0 0
možnosti