Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jihlava přijde o čtvrtmiliardovou dotaci. Nyní pátrá, kdo za to může

Nedokázali včas vybrat stavební firmu, která opraví stoky. Kvůli tomu teď Jihlava přijde o čtvrt miliardy korun. Tyto peníze na projekt přislíbil Brusel. Za eura se ale do země kopat nebude, místo toho se začíná s hledáním viníka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal.Z

Skutečný stav

Vážení diskutující a především pane redaktore,

Pakliže nemám dostatek relevantních informací, tak nepíšu články, které výrazně zkreslují skutečný chod událostí v případě rekonstrukce vodovodů a kanalizací na území Jihlavy. Rozhovor s panem Vlachem je k pláči. To právě SVAK a pan Vlach jsou (byli) žábou na prameni rozvoje vodovodů a kanalizací v Jihlavě. SVAK se nám, jihlavákům, nevyplácí a je více než dobrým rozhodnutím ze svazku vystoupit. Dost bylo SVAKu a VASky (bílý kůň). Pouze Jihlavu odírali. Teď bude mít Jihlava mnohem větší kontrolu nad hospodařením. Vždyť nebyli ani schopni Jihlavě dát peníze, které jí patří. Celkový problém je ale samozřejmě mnohem hlubší. A co se výběrovka týče, tak i to je dobře jak to dopadlo. Mimochodem, jedním z hlavních viníků je antimonopolní úřad. Navíc historie výběrového řízení (VR), a to především stanovení vítěze VR, je více než podivné. Stačí jedno slovo = Syner...

0/0
30.8.2011 10:35

dannycool

Jó Jihlava

tohle je snad možný fakt jenom v Jihlavě. Dobře jsme si zvolili zástupce na radnici, je vidět, že pracují pro občany. O volbách jim to vrátíme.;-€[>-]

0/0
30.8.2011 7:55

BlackMax

Losovacka

Kdyby mlade či udelali losovacku, a s tím ma Syner zkušenosti, mohli mít 250 mega v kapse

0/0
30.8.2011 0:18

Karficek

HAHAHA

Ani se nedivim , u nas v Jihlave neni moc veci v poradku :-P

0/0
29.8.2011 19:18

you.can

Měli bychom si vzít příklad z Rumunska

tam cpe EU miliardy horem dolem na tisíce kilometrů silnic a jak toho využívaj. Kdyby nebyly rumuni v unii, tak se tam pořád jezdí po polňáčkách. Skoro mám pocit, že EU ani neví na co přesně přispívá. Kdo byl v pohoří Apuseni letos a jel do Padiše, tak si nemohl nevšimnout, že je tam ve výstavbě už čtvrtým rokem dalo by se říci až čtyřproudová dálnice, kde je frekvence provozu dvacet aut denně a úsek má na délku přes 50 km, to nemluvím o mohutných betonových opěrných zdech v převážné délce.

0/0
29.8.2011 16:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.