Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vysočinu brázdí elektromobil Samuel, na stovku zrychlí za 15 sekund

První sériově vyráběný elektromobil se prohání po silnicích Vysočiny. Vůz, který před třebíčským Malovaným domem pojmenovali Samuel, v těchto dnech jako součást projektu zaměřeného na energie zítřka testují pracovníci oddělení komunikace Jaderné elektrárny Dukovany.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

saharské iglú

nechápu

to nekritické nadšení pro elektromobily , el. se zřejmě  vyrábí zcela ekologicky

0/0
30.7.2011 22:42

VEGR

přidejte se k nám. Sdružujeme příznivce i majitele.

první seriově vyráběný elektromobil  jako dnes?

elektromobily se seriově vyráběly již v 19. století. I u nás, tedy v Česku se seriově vyráběly na počátku 90tých let. U nás jezdí zhruba 100 vozidel ze seriové výroby PSA.  Elektromobily se prostě vyráběly, vyrábějí a vyrábět budou, brzy sebudou vyrábět pouze a jen elektromobily. Kdo nejel elektromobilem nepochopí a pokud něčemu nerozumíte, my Vám to vysvětlíme. Uvažujete trochu špatně, ono se to časem podá.Vyzkoušejte si elektromobil u nás.

Chcete-li se dozvědět více, dejte se k nám! www.elektromobily-os.cz

0/0
30.7.2011 20:40

marilane

Elektrický pohon

Podle mě automobily na elektrický pohon není cesta budoucnosti. Spíše bych to viděl na nějaký vodík. Ale to ještě bude dlouho trvat, než se přestanou vyrábět auta na benzín a naftu.

0/0
27.7.2011 22:37

Hagenbaden

EkoPR

Bezte s tim Eko PR do pr.... . Az to auto bude mit velikost rodinneho vozu, nelozim ho na vikend nebo na dovolenou a ujedu bez problemu 500km, tak pro me teprve zacne mit smysl. Do te doby je na prd, kdyz nemu potrebuju jeste normalni auto. V tu chvili se mi to totiz nevyplati ani ve chvili, ze neplatim spotrebni dan za provoz auta, jako u benzinu a nafty !!EURv

0/0
27.7.2011 13:27

Hagenbaden

Re: EkoPR

Omlouvam se za slovosled a preklepy, ale tyhle d.e.m.e.n.t.n.i clanky ne rozciluji. Btw. nepouzivat levou nohu je bezne i u automatu, ktery ma dnes jiz mnoho lidi i u "bezneho", fujtajbl produkujuciho, auta.

0/0
27.7.2011 13:30

SISIK

Re: EkoPR

Co třeba Opel Ampera? Velikost: Slušná nižší střední třída, dojezd: 80 km elektrika, pak dalších 400 km (na jednu nádržku benzinu) blafající benziňáček, vyrábějící elektriku pro pohon. V přepočtu prý 100 km za nějakých 1,6 l benzinu...?

0/0
27.7.2011 16:29

Fair-Play

Re: EkoPR

Hmm, ale jak to na ten blafající benzíňáček jede, to už raději nepíšeš. Elektromotor má výkon 150 k a ujede na baterie cca. 60 km (takže v reálu tak polovinu) Aby pak mohl jet stejně i na normální motor který honí el. motor, musel by ten spalovací motor disponovat výkonem také nejméně 150 k ale to by nebylo za 1.5 litru!!

0/0
27.7.2011 17:22

Salada

Re: EkoPR

Nesmysl. Vy potřebujete trvalých 150kW? Pro normální jízdu stačí dejme tomu 30kW a pokud tam bude 60kW motor, budou se 30kW nabíjet baterky. Až bude krátkodobě potřeba větší výkon, sečte se výkon benzínu a elektromotorů.

0/0
28.7.2011 8:48

Salada

Re: EkoPR

Tak já bych to třeba bral. V rodině máme 2 auta takže jedno by bylo na benzín, druhé na baterky. Jediné, co mě odpuzuje je pořizovací cena.

0/0
28.7.2011 8:49

Bafikybaf

15 sekund

a v článku tomu říkají rychlý rozjezd ;-D;-D;-D. No to asi dělá těch 220V. Běžný občan, používající už několik let normovaných 230V, bude zřejmě trhat silnice.

0/0
27.7.2011 12:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.