- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyby to netrvalo 2.5 az 3 hodiny, dalo se z Brodu dostat i vecer a nezrusili temer vsechny prime spoje.
Vlakama jezdim odjakziva radeji, ale trasu Praha-Jihlava uz jsem vzdala davno (jeste do skoly jsem dojizdela, jel primy a nemusely byt rezervace) Ted uz na to fakt pecu
Jihlava-Brno se jeste jakz takz da..
S prominutím - právě trať č.240, tedy Jihlava-Třebíč-Brno je nejžalostnější. Trať je na dnešní poměry značně pomalá, na víc jak polovině trati jezdí vlaky sotva 60 km/h! Rychlejších úseků je tam jako šafránu. A není doposud elektrifikovaná, i když se o tom v poslední době často mluví (ale bohužel jen mluví).
Jediná výhoda je, že tu jezdí přímé spoje, ať už osobní vlaky, spěšné nebo rychlíky. Ale ta doba, než tam dojedete...!
To už novináři neví, co by napsali za hovadinu? Ten projekt je sice hezký, ale příštích 50 let nerealizovatelný. Modernizace a elektrifikace trati č.241 (Brno-Třebíč-Jihlava) měla být už dávno hotová, místo toho se její zahájení už 10 let úspěšně oddaluje. A poslední ministři dopravy odsunuli tento projekt na neurčito. Z finančních důvodů.
A to se jedná jen o modernizaci stávají tratě. Výstavba zbrusu nové rychlotratě je holý nesmysl. Na to tady nejsou peníze a ještě hezkých pár let ani nebudou.
Tady se zase novináři trefili vedle - novinářská kachna jako prase...
Aha a jak to že na rychlotratě mají peníze v Turecku, Maroko, Iránu, Argentině?
Pokud se nebudou stavět další dálnice které kromě R35 a tedy dodělání D8 nejsou již třeba tak peněz bude dost