Diskuze

U Dobronína může být další hrob zmasakrovaných Němců

Účet poválečného masakru Němců v Dobroníně na Jihlavsku bude možná ještě delší. Hrob na louce Budínka, ve kterém byly objeveny pozůstatky třinácti obětí, totiž nemusí být jediný. Další těla možná ukrývá i země u železniční trati poblíž kamenného viaduktu přes Zlatý potok.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

Neutitscheiner

3. 2. 2011 16:20
stádovité myšlení 2

Jaká oběť německé zvůle byl nějaký bezpáteřní český úředníček nebo dělník, kdokoliv, který třeba bez jakéhokoliv donucení vesele donášel Gestapu??? Já naprosto nechci zmenšovat utrpení českých obětí okupace, ale mluvme o KONKRÉTNÍCH obětech a nedělejme, že VŠICHNI Češi strašně trpěli a VŠICHNI Němci byli ti, kdo jim to utrpení způsobili. To je prostě nesmysl. A taky si vážím všech, kdo jakýmkoliv způsobem proti nacismu bojovali. Už pro to, že si vůbec nejsem jistý, že bych já osobně v té době měl tu odvahu. Ale nalejme si čistého vína příznejme si, co je PRAVDA: někteří Češi po válce týrali, vraždili Němce a tito Němci ve většině případů NEBYLI ti, co měli máslo na hlavě. Nechápu, proč je tak těžké to přiznat. Přece když váš soused, se kterým vás spojuje jen to, že je taky Čech, umlátí na ulici před barákem německou turistku, protože jeho děda byl totálně nasazený, tak to snad taky nebudete schvalovat a chtít ututlat, nebo ano??!! A neříkejte prosím, že "byla jiná doba"...

0 0
možnosti
N

Neutitscheiner

3. 2. 2011 15:58
stádovité myšlení

Opravdu nechápu myšlení většiny diskutujících... vy si skutečně představujete, že "Němci" a "Češi" jsou nějaké více-méně homogenní kolektivní entity schopné jednotného rozhodování, mějící kolektivní vůli schopné nést kolektivní vinu? Nevím, co vám vymetlo mozek, ale povedlo se to výtečně. Vždyť jsou to jenom názvy, skratkovité popisy sociálních kategorií! NIKDE NIKDY nevraždili všichni "Němci" ani všichni "Češi"!!! Vraždili KONKRÉTNÍ lidé mající nálepku / považující se za Čechy nebo Němce (kromě toho měli spoustu dalších identit, třeba SS-Mann, otec rodiny, člen včelařského spolku, Sas, Slezan, komunista, Moravan, učitel, dělník, katolík, luterán...). Mluvit o tom, jestli byli "Němci" špatní a "Češi" hodní, či naopak je totálně úchylné a zavádějící! Se vzpamatujte! Jako jaké zlo spáchala na Češích nějaká selka z Krušných hor, která viděla Čecha - až do "odsunu" - třeba 3x v životě (na poště v okresním městě nebo na nádraží)?? A na druhou stranu:

0 0
možnosti
K

kocourek25

3. 2. 2011 11:01
Kdo bude řešit ty popravy ...

v Táboře .  O co pořád usilujete ?  To co spáchali Němci v letech 1939- 1945 je proti tomu co tady nějací pomocníci Sudeťáků teď tu předvádí je vyložená prkotina.

Historii tím nezměníte . Jedno je jisté - dostali to o co si koledovali. Heim in Reich . Tak šli a nikdo je tak nepopravoval tak jak to bylo na př. v Táboře . Těhotné ženy a děti do koncetráku. To tím chcete  vyvážovat konání odplaty našich lidí za to

co tu prováděli nacisté ?  Jste normální hlupáci a nebo dobře placeni z Německa. Nechte to spát a nerozdmýchavejte dál nevraživost mezi národy , které ještě stále nejsou dobré i když se nám to snaži vrchnost líčit na růžovo.  

0 0
možnosti
JP

buranumdopamatniku

3. 2. 2011 10:34
holubici narod plny zlocincu

Cechum se hrouti  predstava o sobe samem.  Bolsevici  vykreslili Cesky narod v nejlepsich barvach, jen tomu tak ale neni.  Ti soudnejsi to vedeli davno, blbecci to nepochopi nikdy.

0 0
možnosti
P

pakostič

3. 2. 2011 11:14
Re: holubici narod plny zlocincu

zkuste porovnat, kolik Čechů zabili Němci a kolik Němců zabili Češi. Třeba vás to hloupé žvanění přejde...

0 0
možnosti
D

Dalšínickvpekle5

3. 2. 2011 10:29
S čím kdo zachází tím také schází

Skopčáci prostě vyvolali bezprecedentní válečné běsnění a nesmíme zapomínat že jejich plánem bylo naprosté vyhubení celých národů . Nedělejme si iluze , po židech a cikánech bychom přišli na řadu i my slované .

0 0
možnosti
T

Toho_bohda_nebude

3. 2. 2011 10:38
Re: S čím kdo zachází tím také schází

Jen pro upřesnění: Hitler nechtěl Slovany vyhubit. Chtěl snížit jejich počet a přesunout je dál na východ.

0 0
možnosti
PV

Pytlík

3. 2. 2011 9:53
Už se těším...

Už se těším, až se začnou odkrývat masové hroby, důsledku to českého běsnění výpravy k Baltu za husitských válek...

0 0
možnosti
PPV

Pro patria VI.

3. 2. 2011 9:48
Velmi bych ocenil, kdyby se kriminalisté věnovali .....

Velmi bych ocenil, kdyby se kriminalisté věnovali panu Drobilovi, Grossovi, Řebíčkovi, Vlčkovi nebo duo Topolánek&Dalík (atd.).

0 0
možnosti
JR

RJarka

3. 2. 2011 9:52
Re: Velmi bych ocenil, kdyby se kriminalisté věnovali .....

jjj, souhlas

0 0
možnosti
PPV

Pro patria VI.

3. 2. 2011 9:45
Dovolím si pototknout, že první výstřel byl na německé stran

Takže co hra mediální masáž na téma "Ošklivý Češi a utlačovaní rómové" nezabrala. Nastupuje něco jiného: "Ošklivý Češi a chudáci Němci." Zde je však větší šance získat finance a uznání. Nepopírám, že Češi (zejména ti co celou válku seděli za pecí) si po válce vyřizovali s Němci účty, nebo je jen chtěli okrást či zahladit stopy kolaboranství. U nác máme Lidice a Ležáky na Slovensku Telgárd, v Polsku, Ukrajině, Rusku to jsou tisíce pro nás bezejmených vesnic, tisíce bezejmených masových hrobů. Dovolím si podotknout, že první výstřel byl na německé straně.

0 0
možnosti
ZJ

Franta z hor

3. 2. 2011 9:41
Kdy se začne Ýděs zajímat

o pomníky českých lidí zavražděných Němci (i sudetskými) ? A že jich bylo ! Nebo se to do krámu Ýděsu nehodí ? Je mi z toho na zvracení.

.

P.S: Neobhajuji vrařždění německých civilistů - to vůbec ne, ale ta nevyváženost poslední dobou opravdu bije do očí. KDO způsobil 2.světovou válku ? Češi nebo Němci ? KDO začal prv ní v českém pohraničí vraždit ? Češi nebo Němci ? Nesmíme zapomínat na příčinu a následek - v tom má pan prezident Klaus (jakkoli mám vůči němu výhrady) naprostou pravdu.

0 0
možnosti
2

2secure

3. 2. 2011 9:44
Re: Kdy se začne Ýděs zajímat

naprostý souhlas, je to trapný i mně je z toho na zvracení...někdo se chce zviditelnit a profitovat z toho co je uplně jinak, tedy opačně!!! [>-]

0 0
možnosti
SD

Dodo.01

3. 2. 2011 8:41
Masový hrob

Masový hrob je nesprávné označení pro hromadný hrob. Jde místo, které je použito pro uložení většího množství mrtvých obětí. Zpravidla se jedná o neidentifikovatelná lidská těla. Tady je to vážně na úrovni Blesku. Jsem jen zvědav kolik lidí tady bude lkát nad tím jací byli Češi svině a že Němci byli vlastně dobráci. (Vždyť bydleli u Dobronína to je jasnej důkaz).

0 0
možnosti