Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky na Vysočině jezdí už 140 let, část tratí ale pořád čeká na elektřinu

Přesně před 140 lety začaly po kolejích v Havlíčkově Brodě jezdit první pravidelné vlaky. Výstavbu železnice zahájili dělníci v roce 1869. Za pouhých čtyřicet let vznikla hustá síť tak, jak ji známe dnes. Od té doby koleje přibývaly jen sporadicky, pokračuje se ale s elektrifikací tratí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kretzschmar

bez prejezdu

nejdelsi usek bez prejezdu je jen po rikonin? kde tam je prejezd? ja mam pocit, ze az v tisnove. a mezi rikoninem a tisnovem jsou jeste dolni loucky...

0/0
22.12.2010 21:06

crazy_doctor

Re: bez prejezdu

Jenže trať vede nad Dolníma Loučkama, takže tam žádny přejezd taky není.

0/0
31.12.2010 13:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.